Jay & Pamela Love & Limitations
S1, E3: Jay and Pamela finally make a move toward finding a new apartment; their search is cut short when Jay gets rushed to the hospital; with no idea of how long he'll be admitted, Pamela questions if they'll have to postpone the wedding.