Love in Amsterdam, Part 2
S1, E102: Two seemingly unrelated men are found murdered in different parts of Amsterdam on the same day. Commissaris Van Der Valk must uncover the truth by finding out whether the deaths are connected, while contending with keen rookie cop Job Cloovers.