Crossing Jordan Luck Be A Lady
S5, E2: When a Vegas showgirl hurls herself out of a morgue window, Jordan and Woody call on their friends from the Monticito Casino to help solve the case. Josh Duhamel and Vanessa Marcil guest star in this "Crossing Jordan," "Las Vegas" cross over event.