Lucy Lucy Apple Juicy
S9 E1: Erika is excited when Lisa Rinna introduces actress Denise Richards to the group. Lisa Vanderpump struggles to come to terms with her grief after a personal tragedy. Dorit is concerned that Teddi will twist information about her family's dog.