Scrapped Princess Lullaby of the Troubadour
S1, E5: The Cassuls confront a musician who controls poisonous bugs. Pacifica is stung, and Leo and Raquel race to find a cure before time runs out. Meanwhile, Chris is asked to reopen an investigation on the Revelation of Saint Grendel from 15 years ago.