Making Friends but Not Amends
S11 E2: Heather travels to Turks and Caicos to help Terry reconnect with their children; Tamra tries to save Ryan and Sarah's relationship; Kelly decides to befriend Vicki; Meghan invites the women over to her new house to demolish her kitchen.