Meetings Have Biscuits
S3 E3: Villanelle agrees to a job which will take her back to London; Carolyn's Moscow contacts come in use when Eve and the Bitter Pill team unravel a potential lead to The Twelve; Konstantin finds himself under pressure from all sides.