Messy Houses
S3, E5: While answering a domestic disturbance call, Andyʼs personal life is turned inside out when the social worker on the scene turns out to be her estranged mother. While Andy is forced to deal with her issues as she works alongside her mother, Swarek, Nick, Chris and Gail track down the desperate mother in the case.