Ant Anstead: Born Mechanic MG Midget: Teenage Dreams
S1, E6: Ant discovers a 1977 MG Midget 1500, just like Bridget the Midget, the first car he restored as a teen; with tight margins and a big rust problem, he enlists his family to help out; Ant and his brother Michael demolish the old porch.