Married to Real Estate Midcentury Mission
S1, E1: First-time buyers who are obsessed with getting a midcentury home in the perfect Atlanta suburb are running out of options and time. Egypt and Mike find a dated property to renovate into the vintage dream home they have their hearts set on.