Hawaii Five-0 Mimiki Ke Kai, Ahuwale Ka Papa Leho
S9, E3: A heat wave hits Oahu, contributing to a spike in crime; McGarrett and Danny hunt down a bank thief; Tani and Junior's car is stolen while they're on duty; Kamekona incites a riot by price-gouging his ice.