Mrs. Raavan Ka Maayka
S1 E1: Nand is trying to lose his virginity in a town where the sex ratio is skewed and the chances to score are abysmal. Shanu enters Nand’s school as the new English teacher. She has Nand fantasising about her and he decides to track her down. He witnesses her inviting Pappu in, leaving him clueless. His confusion increases further when he gets to know about the various men that Shanu has slept with.