Musica ex Machina: Phase 2
S1 E4: The showdown between Koko's men and Orchestra comes to a end that leaves a bad taste in the mouths of everyone involved. To make matters worse, the gunfight draws the attention of the US CIA agent, Scarecrow. So much for a nice day off.