Mystery Guest
S2 E5: Skye is called away from the mystery having to train with Sean for the Enduro, who suspects her mind is elsewhere, possibly on Ben. Kaylee comes back to the lodge and is eventually reunited with Noah. She decides not to take up Rebecca’s music contract offer while Kyle and Aaron come up with the ultimate fundraiser idea, a live danceathon. Sean, feels left out with Ben and Skye following the mystery and suggests Skye tries texting the number once more.