Need vs. Greed
S3 E2: Tariq, Brayden, Effie, and Cane divvy up Noma's product to push. Lorenzo sets a plan in motion to keep Monet off his trail after she orders him to find Zeke's killer. Cane looks into what happened at Mecca's hangar.