Nine Comedians, a Crash Landing, and the Big Reveal
S2, E1: Silvia Abril and Carolina Iglesias, as the good hostesses that they are, throw an inauguration party for 10 famous comedy guests; they have no idea they just began the most surreal six hours of their lives.