Ultra City Smiths O-o-h Child
S1, E5: Dire circumstances bring both Mills and Gail to the hospital. Little Grace learns of the damage she's caused. Meanwhile, a devastating shift of allegiance may derail Donella's campaign just as it's gaining traction. And Ultra City, does she care?