Of Flesh and Blood
S1, E1: When called to a crime scene, unconventional forensic pathologist Raphaël Balthazar clashes with the new, no-nonsense chief inspector, Hélène Bach, but they must work together to solve the double homicide of a public prosecutor and his wife.