S3, E9: Paul, Denise, Jeffrey, Brad și Claire încearcă să descopere ce s-a întâmplat cu Shirley, care încearcă să se înțeleagă cu răpitorul ei, Lincoln; abilitățile juridice ale lui Jerry strălucesc când el și Alan continuă să apere o femeie acuzată că și-a ucis fosta iubită; Denny devine gelos când îi vede pe Alan și Jerry fumând pe balcon.