Raising the Bar Out on the Roof
S1, E8: Charlie arranges for Jerry to handle a case involving someone Charlie knows; Marcus thinks something is up when a young man takes the fall for an armed robbery; Michelle calls in a favor; Richard gets a visitor with a proposition for him.