Scrapped Princess Overture of the Abandoned-Cat Princess
S1, E1: Pacifica Cassul flees through the countryside with her siblings. Prophesized to destroy the world, she finds persecutors everywhere, even among old friends. But for all their struggle, should such a poison to the world be allowed to live?