Partners
S2 E2: Skye and Sean make an effort to act like a couple, Sean invites Skye round for dinner. Ed meanwhile is interviewing new candidates at the Lodge and one girl in particular, Alex seems to have the edge. At music school Kaylee and a girl in her class Frankie have started writing a song together. Frankie revealing she’d like Kaylee to meet someone influential. Meanwhile Danielle goes off in search of treasure. Concerned she’s out of her depth Ben decides to tag along but regrets his decision when the two of them are trapped in a cave.