Passing By Each Other On The Ice Island!? Friendship That Connects Magic!
S1, E5: Mirai's second lesson is to boil a magic kettle and make tea on a cold island; Mirai and the other students manage to successfully boil their magic kettles; Riko couldn't use her magic well and gets in a fight with Mirai.