Patrol
S1 E18: Hondo confronts his long-held resentment towards his ailing father, Daniel Harrelson Sr., when he and his sister, Briana, try to convince their dad he's no longer well enough to live alone. Also, when the SWAT team works as patrol officers for a day, Chris is partnered with Mumford, who intends to make her a surprising offer.