Peaches and Pepperoncino
S1, E5: Michela Chiappa is back in the kitchen cooking classic Italian dishes inspired by her trip to Tuscany. She explores the butchers, markets and restaurants of the region discovering delectable local produce. Michela serves pork with mango and pepperoncino, before turning her attention to risotto made with porcini mushrooms, followed by a simple dessert of fresh roasted peaches and orange syrup.