Perpetual Adoration
S5 E5: Jamie and his militia arrive at Hillsborough to find that Governor Tryon has proposed a rather unorthodox solution to deal with the threat posed by the Regulators. Busy with present-day life at the Ridge, Roger and Brianna must nevertheless come to terms with their past.