Picnic and Unlimited Soup and Salad
S2 E2: Amy and Chris pack a picnic lunch to take advantage of the summer weather. The menu includes pesto pasta salad, a chicken cutlet blt, and brownies for dessert. Chris makes kale and anchovy salad. Amy makes a salad that's heavy on bacon and cheese.