Ponzi Sex Paris Bounce
S1, E6: When Matt and Colleen catch Chad trying to kidnap her beloved pup, Princess, Chad uses the opportunity to pitch them his new business venture. Jen and Greg try to be intimate for the first time since having a baby and Tim ruins Samantha's birthday party.