Pop Quizzes, Taste Tests and an Underdog Rises
S1, E2: A candidate decides to leave the competition. The first challenge for the remaining six is a pop quiz and taste test on the Chicken Guy! menu and brand. The candidates develop a milkshake and sauce that reflect their backstory.