PSA de Résistance
S1, E3: Jo decides to break out of her anti-social routine at school, which comes as a disappointing surprise to her devoted study buddy, Rico. When Jo and Danny volunteer to take part in an anti-drunk driving skit for the school's Sobriety Awareness Day, Jo might get more attention than she bargained for, while Danny seeks out an opportunity to reconnect with Lacey. Meanwhile, as his case drags on and strains his relationships with Tess and Jo, Kyle is determined to track down a piece of evidence that incriminates Danny.