S2, E2: Human relationships are hard, add two dogs who tear into each other daily and you’ve got a nearly impossible situation. Pugs Lily and Olive fight daily and that has their owners at the breaking point and seeking Matt’s guidance. Matt also helps a doberman named Nero overcome his extreme dog aggression. But, Nero’s big bad attitude tests his owner’s Jeff and Kelsey’s patience.