Pups and the Pirate Treasure
S1 E26: Cap'n Turbot accidentally stumbles into a secret cavern that was once a pirate's hideout. When the PAW Patrol rescues him, they find an incomplete treasure map. The adventure is on as the pups follow clues to find the missing map pieces, and eventually to a sunken pirate treasure!