Queens for a Day
S1, E3: Betty uses her Queens connections to lure big time photographer Vincent Bianchi to shoot for the magazine. When Bianchi insists that Betty meet him at a posh restaurant, she gets a makeover but things don't quite turn out as planned. In the mean time, Bradford tries to get his hands on Fey Sommers' death car and Wilhelmina primps for a big date.