Quit Your Snitchin'
S4, E7: Earl finds out that he is no longer covered by the criminal code of ethics when someone steals Randy's birthday present from him. When he learns that the law of the underworld no longer protects him, Earl struggles with the idea of going to the police, despite Joy's protests that snitches are the lowest of the low.