Quiz Show
S3 E3: Alice leverages her 100th episode as an opportunity to find “The One” with help from a special appearance from guest host Margaret Cho. Dani cares for Gigi until old wounds drive them apart. Meanwhile, Shane competes for Tess’s attention. Finley and Carrie make big moves, while Angie discovers a troubling revelation about her new flame.