Ready to Roll
S6 E11: Dr. Jeff and his team head to a remote town to provide low-cost pet care; Dr. Petra performs life-saving surgery on a basset hound hit by a car; a cat with plenty of attitude needs Dr. Amy to treat his mysterious wound.