Shameless Rite of Passage
S5, E5: Fiona and Gus must navigate the awkwardness of their quickie wedding. But Fiona's plans to announce her marriage at a family dinner become unraveled when her coworker, Jackie, OD's on heroin. Meanwhile, Frank, who promised an irate Sammi a new trailer once he got his insurance money, avoids her by staying with the still grieving family of his donor liver.