Run, Doctor, Run
S1, E13: May 7, 2018. Run, Doctor, Run. Devon and Conrad must rely on ex convicts to save a woman's life. Nic continues her search for evidence to incriminate Lane but must simultaneously tend to her sister, who is rushed into the emergency room.