Run For Your Wife
S1, E5: It's the first day back at school, and Phil misreads how Claire is coping with an empty nest, Jay and Gloria are in disagreement over Manny's choice of outfit, and Mitchell and Cameron freak out after Lily gets her first bump on the head.