Sadat Kawawa: born on the banks of the Nile
S1, E3: Kayaker Sadat Kawawa was born and raised in Uganda, where he was taught to revere water and not to risk his life in it. Teaching himself to swim at a young age, Sadat couldn’t get enough of the water.