Saffron and Affogato
S1, E1: Influenced by her Italian heritage, chef Michela Chiappa tours Tuscany, discovering delicious local ingredients and produce. She helps to harvest saffron in medieval San Gimignano and visits one of the most famous gelaterias in the region. Inspired by her journey Michela makes decadent fresh saffron tagliatelle with a prawn and clam sauce, Chiappa family favorite meatball skewers, and affogato.