Sanctuary, Pt. 1
S1, E6: Lt. Terry Clayton (guest star HENRY CZERNY -- The Tudors) of the 7th Mass arrives with word that the aliens are on their way to attack the 2nd Mass. Clayton's plan to lead the children to a safe haven while the adults remain behind to fight is met with some resistance from the parents, including Tom.