Hitlers Last Stand Savage Spring
S3, E6: Watch the remarkable tale of a French-Canadian sniper who refuses to be sent home after losing an eye at Normandy. Learn how he manages to make contact with the Dutch resistance and liberates the city of Zwolle without the loss of civilian life.