Savage
S2 E6: Andre’s mayoral campaign picks up speed as Autumn and Uncle Clifford wage war. Mercedes finds herself further entangled in Memphis. Back in Chucalissa, Lil’ Murda helps Big Teak find his footing in a broken new world.