Savages
S4 E5: As Jamie’s (Sam Heughan) trip to enlist settlers for Fraser’s Ridge reveals the depth of local anti-British sentiment, Claire (Caitriona Balfe) struggles to keep the peace between their neighbors and the Cherokee.