Say 'Awww!'; Patrick the Mailman
S13 E9: Frustrated that he's seen as cute instead of evil, Plankton builds a robot to punish anyone who says 'aww!'; Patrick crushes the mailman, so he and SpongeBob deliver the mail around Bikini Bottom.