Scylla
S4, E1: Michael seeks revenge against Whistler and Gretchen and uncovers unbelievable news; Lincoln and Michael are reunited with the gang and get an offer from a Homeland Security agent; Mahone experiences a devastating loss; T-Bag is deserted.