S2 E11: Haley is surprised when her older sister Taylor (recurring guest star LINDSEY McKEON) comes to town--but not as shocked as Nathan, who recognizes Taylor from a past tryst. Meanwhile, Brooke and Felix (recurring guest star MICHAEL COPON) start a relationship. Jake (recurring guest star BRYAN GREENBERG) surprises Peyton when he shows up in Tree Hill. And Anna (recurring guest star DANIELLA ALONSO) confides a deep secret to Lucas.