S3 E7: While Jane takes on the "others" for Kay (series regular Skye Roberts), Vic consults an old friend about a major life change, Cliff takes his online habits from bad to worse, and Larry's tumor reveals itself. Amid the mounting chaos, Madame Rouge attempts to rally the group against impending doom.