S7 E5: Haley is thrust into the spotlight and storm of Nathan's growing scandal. Against her better judgment, Brooke allows Julian to continue working with Alex (recurring guest star Jana Kramer).Millicent gets a new job, which may cause trouble for Mouth. Meanwhile, Clay and Quinn grow closer.